TEMATYKA

Darmowy dostęp na 48h

Testuj bezpłatnie Portal Ochrony Środowiska przez 48h i zyskaj pełen dostęp do bazy porad i aktualności.

Testuj teraz
  • A+A-

Nie zgadzasz się z wysokością opłaty za usługi wodne? Możesz złożyć reklamację

Jeżeli podmiot obowiązany do ponoszenia opłat za usługi wodne, któremu przekazano informację o ustaleniu wysokości opłaty stałej lub zmiennej, nie zgadza się z jej wysokością, może złożyć reklamację. Co należy wiedzieć o zasadach takiej reklamacji?

Z artykułu dowiesz się:

  • kiedy można złożyć reklamację na wysokość opłaty za usługi wodne
  • gdzie złożyć taka reklamację
  • czy liczba reklamacji jest ograniczona

Reklamację na wysokość opłaty za usługi wodne składa się odpowiednio do Wód Polskich albo właściwego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania informacji. Reklamacja przysługuje raz w okresie rozliczeniowym. Złożenie reklamacji nie wstrzymuje wykonania obowiązku wniesienia opłaty.

Pozostało jeszcze 75% tekstu do przeczytania

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Załóż konto testowe na 48 godzin

Uzyskasz dostęp a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
Baza porad prawnych i artykułów o tematyce ochrony środowiska
Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

AUTOR Tomasz Kaler
Tomasz Kaler
specjalista ds. ochrony środowiska Absolwent prawa specjalizujący się w prawie ochrony środowiska, zamówień publicznych oraz obsługi prawnej projektów unijnych; specjalista do spraw zamówień publicznych w Zakładzie Unieszkodliwiana Odpadów Promieniotwórczych; autor publikacji i szkoleń z dziedziny prawa środowiskowego