Załóż bezpłatne konto i korzystaj z porad ekspertów Załóż darmowe konto
Czy firma, która wprowadza opakowania, w których znajdują się środki niebezpieczne, np. proszki, płyny do prania, poza podpisaniem umowy z organizacją odzysku i przystąpieniem do porozumienia, zgodnie z art. 18 ustawy o opakowaniach i gospodarowaniu odpadami opakowaniowymi, ma obowiązek zapewnić system zbierania opakowań od klientów? Czy ma zorganizować przekazanie tych odpadów do firm utylizacyjnych w imieniu klientów i ponieść koszty utylizacji? Czy może jednak nie ma takiego obowiązku i jest to raczej w gestii klientów – wytwórców odpadów, aby właściwie postąpić z odpadami?
Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu
Zyskaj
Odbierz pierwszy darmowy numer serwisu i dowiedz się jakie zmiany czekają Twoją firmę wraz z ukazaniem się nowej ustawy!
Oferta specjalna
NOWOŚĆ na rynku wydawniczym!