Załóż bezpłatne konto i korzystaj z porad ekspertów Załóż darmowe konto
Nowelizacja Ustawy o odpadach wprowadziła szereg nowych wymogów dla podmiotów prowadzących gospodarkę odpadami. Wprowadzono nowe wymogi dotyczące magazynowania odpadów, monitoringu miejsc składowania odpadów, koniczność aktualizacji posiadanych pozwoleń i zezwoleń, prowadzenie ewidencji odpadów w formie elektronicznej i jeszcze wiele innych.Jeśli nie chcesz zapisz się już teraz na nasze webinarium!.
Utworzenie Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) ustanowione przez Ustawodawcę na podstawie przepisów Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. Utworzenie tej Bazy ma m.in. umożliwić przedsiębiorcom składanie rocznych sprawozdań w systemie online. W końcu stycznia Ministerstwo Środowiska podało informację o uruchomieniu Bazy. Jeśli nie chcesz zaniedbać wypełnienia obowiązków związanych z uruchomieniem tej bazy zapisz się już teraz na nasze webinarium! Program webinarium: Uruchomiono BDO – jaka funkcjonalność jest już dostępna? Kto musi złożyć wniosek o wpis do BDO, a kto zostanie tam wpisany z urzędu. Jakie informacje należy podać we wniosku- czyli jakie dane musisz zgromadzić? Terminarz – do kiedy należy wypełnić obowiązek rejestracji? Procedura uzyskania wpisu do BDO – czyli gdzie należy złożyć wniosek? Opłaty – czy za wpis przedsiębiorca poniesie jakieś koszty? Co dalej – czyli jakie plany w stosunku do BDO ma Ministerstwo Środowiska? Webinarium jest skierowane do: Przedsiębiorców posiadających pozwolenie na wytwarzanie odpadów, zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie odpadów Wprowadzających na terytorium kraju produkty, produkty w opakowaniach, opakowania Przedsiębiorców eksportujących opakowania, produkty w opakowaniach Przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości Pracowników administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego Wszystkich osób zainteresowanych omawianą podczas szkolenia tematyką
Jakie decyzję administracyjne powinieneś uzyskać po ostatnich zmianach w przepisach?O jakie jeszcze decyzje z obszarów powietrza, odpadów, wód i ścieków powinieneś zadbać?Jak efektywnie dokonać wyboru informacji przydatnych na wszystkich etapach przygotowania inwestycji! Co powinieneś przygotować: Kartę Informacyjną Przedsięwzięcia czy Raport Oceny Oddziaływania Przedsięwzięcia na Środowisko?Wykonać dokumentacje samodzielnie czy zlecić ją specjaliście- jak dokonać prawidłowego wyboru?
Jeśli chcesz się sprawdzić czy nie powinieneś posiadać pozwolenia wodno prawnego Jeśli chcesz poznać procedurę wydawania pozwoleń wodno prawnych – krok po kroku Musisz uzyskać pozwolenie wodno-prawne lub je odnowić – jak będzie wyglądała procedura jego uzyskania i kto będzie je wydawał?Jeśli złożysz operat wodnoprawny, a w międzyczasie nastąpi zmiana przepisów - jak będzie prowadzone postępowanie?
Odbierz pierwszy darmowy numer serwisu i dowiedz się jakie zmiany czekają Twoją firmę wraz z ukazaniem się nowej ustawy!