Załóż bezpłatne konto i korzystaj z porad ekspertów Załóż darmowe konto

Materiały szkoleniowe

zdjęcie

Baza danych o produktach i opakowaniach BDO już działa- kto i kiedy powinien się w niej zarejestrować?

Utworzenie Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) ustanowione przez Ustawodawcę na podstawie przepisów Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. Utworzenie tej Bazy ma m.in. umożliwić przedsiębiorcom składanie rocznych sprawozdań w systemie online. W końcu stycznia Ministerstwo Środowiska podało informację o uruchomieniu Bazy. Jeśli nie chcesz zaniedbać wypełnienia obowiązków związanych z uruchomieniem tej bazy zapisz się już teraz na nasze webinarium! Program webinarium: Uruchomiono BDO – jaka funkcjonalność jest już dostępna? Kto musi złożyć wniosek o wpis do BDO, a kto zostanie tam wpisany z urzędu. Jakie informacje należy podać we wniosku- czyli jakie dane musisz zgromadzić? Terminarz – do kiedy należy wypełnić obowiązek rejestracji? Procedura uzyskania wpisu do BDO – czyli gdzie należy złożyć wniosek? Opłaty – czy za wpis przedsiębiorca poniesie jakieś koszty? Co dalej – czyli jakie plany w stosunku do BDO ma Ministerstwo Środowiska? Webinarium jest skierowane do: Przedsiębiorców posiadających pozwolenie na wytwarzanie odpadów, zezwolenie na zbieranie lub przetwarzanie odpadów Wprowadzających na terytorium kraju produkty, produkty w opakowaniach, opakowania Przedsiębiorców eksportujących opakowania, produkty w opakowaniach Przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości Pracowników administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego Wszystkich osób zainteresowanych omawianą podczas szkolenia tematyką

  • Data: 10.05.2018

Tematyka

Polecamy

Nowe Prawo Wodne

NOWOŚĆ na rynku wydawniczym

Odbierz pierwszy darmowy numer serwisu i dowiedz się jakie zmiany czekają Twoją firmę wraz z ukazaniem się nowej ustawy!

Biblioteka Specjalisty ds. Ochrony środowiska

Sprawdź inne nasze serwisy
wiper-pixel